Posiadamy certyfikat ISO 9001:2015
potwierdzający wysokie standardy nadzoru nad produkcją
i wszystkimi innymi procesami.
Zaawansowana kontrola jakości
W procesach kontroli jakości postawiliśmy na oprzyrządowanie światowego lidera w tym zakresie. Posiadamy centrum pomiarowe 0-INSPECT 322 ZEISS
POLITYKA JAKOŚCI
POLITYKA JAKOŚCI PRZYJĘTA PRZEZ KIEROWNICTWO FIRMY MIKRO STANOWI DYREKTYWĘ DLA NAS WSZYSTKICH.
Polityka Jakości została określona, jest też aktualizowana przez Kierownictwo firmy MIKRO na podstawie strategii i jest stosowana we wszystkich komórkach organizacyjnych poprzez realizację celów:
• Wszystkie nasze zobowiązania, działania i produkty muszą być uznane jako wzór jakości.
• Wysoki standard naszych produktów jest podstawą dla długofalowego rozwoju firmy.
• Będziemy dążyć do utrzymania jakości naszych produktów na poziomie, który nasi Klienci będą uznawali za niedostępny dla każdego z naszych konkurentów.
• Naszym najważniejszym kryterium jakości jest zadowolenie Klientów.
• Wymagania i zastrzeżenia Klienta muszą być spełnione przez nasze zobowiązania i zgodność produktów z przyjętymi warunkami.
• Każda realizacja naszych produktów powinna stanowić rekomendację dla przyszłych interesów naszej firmy.
• Każdy pracownik naszej firmy jest odpowiedzialny za stałe i systematyczne doskonalenie jakości.
• Jako priorytetowe, traktować będziemy eliminację źródeł wszystkich niezgodności.
• Nasi Klienci, nasi Dostawcy i nasz Personel są partnerami w drodze do sukcesu.
• „MIKRO” chce być firmą społecznie odpowiedzialną i godną zaufania. Ma i realizuje swoją politykę antykorupcyjną — nie toleruje żadnych przejawów korupcji w jakimkolwiek aspekcie i wymaga tej samej postawy od wszystkich zainteresowanych stron (klientów, dostawców, pracowników, urzędników i in.).
Aby to osiągnąć należy:
• Ciągle dążyć do obniżenia kosztów funkcjonowania firmy;
• Zbudować nowoczesną organizację i system zarządzania jakością adekwatny do rosnących wymagań otoczenia biznesowego;
• Umocnić pozycję naszych produktów na rynku;
• Zapewnić ciągły rozwój produktów, procesów realizacji przez efektywną współpracę z partnerami.
• Stosować najnowocześniejsze osiągnięcia techniki jako środki produkcji i kontrolno-pomiarowe.
WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG NORMY ISO 9001:2015, JEGO ROZWÓJ I DOSKONALENIE JEST GWARANCJĄ SUKCESU FIRMY MIKRO.
Częstochowa, 30.11.2020r.
KODEKS ETYCZNY FIRMY MIKRO
Podstawą opracowania i celem Kodeksu etycznego Mikro jest formowanie właściwej kultury i zasad etycznych postępowania, w tym szczególnie kultury pracy wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą a jej otoczeniem. Kodeks niniejszy obejmuje główne zasady postępowania pracowników w zakresie szeroko rozumianej etyki zawodowej i społecznej, zapewniające wypełnienie misji firmy oraz realizację jej wizji i strategii rozwoju, jak również zadowolenie jej klientów i zainteresowanych stron. Zasady zawarte w Kodeksie wywodzą się z uniwersalnych wartości, które wyrosły na gruncie wielowiekowej zachodnioeuropejskiej tradycji oraz powszechnie w tym kręgu kulturowym przyjętych zasad pochodzących z prawa rzymskiego.
I. Firma Mikro nie podejmuje współpracy z podmiotami lub osobami, o których posiada wiarygodną wiedzę, że nie przestrzegają obowiązującego prawa lub nie przestrzegają powszechnie przyjętych współcześnie zasad życia społecznego. Do takich nieakceptowanych zachowań (zarówno pracowników jak i właścicieli) zalicza się: dyskryminację osób pod jakimkolwiek względem, świadome popełnianie wykroczeń i przestępstw oraz nieprzestrzeganie prawa w jakimkolwiek zakresie, wszelkie działanie naruszające godność osoby ludzkiej.
II. Mikro chce być firmą społecznie odpowiedzialną i godną zaufania. Ma i realizuje swoją politykę antykorupcyjną — nie toleruje żadnych przejawów korupcji w jakimkolwiek aspekcie i wymaga tej samej postawy od wszystkich zainteresowanych stron (klientów, dostawców, pracowników, urzędników i in.).
III. W szczególności firma Mikro wspiera takie działania jak otwartość pracowników w komunikacji zarówno między sobą jak i z przełożonymi. Promuje zdrowy tryb życia oraz dokłada starań aby zapewnić najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa osobom zarówno w pracy jak i poza nią (np. nie akceptuje rażącego naruszania przepisów ruchu drogowego przez pracowników w ich wolnym czasie). Mikro na miarę możliwości może wspiera
IV. działalność dobroczynną innych organizacji.
V. Mikro nie akceptuje ani u siebie ani u innych kontrahentów warunków pracy czy wynagrodzenia sprzecznych z obowiązującym Kodeksem Pracy. Ani bezpośrednio ani pośrednio nie korzysta z pracy nieletnich (wyjąwszy zgodne z prawem praktyki zawodowe uczniów) czy też pracy przymusowej. Przestrzega i wymaga przestrzegania zasad uczciwej konkurencji oraz praktyk antymonopolowych.
VI. Mikro nie zgadza się na żadne działanie powodujące jakikolwiek konflikt interesów między zainteresowanymi stronami, takie jak jednoczesna praca lub współpraca z firmami stanowiącymi konkurencję czy to dla Mikro czy klientów Mikro lub wszelkiego innego rodzaju naruszenie ich interesu.
VII. Mikro oczekuje zachowania poufności z zakresie dotyczącym tajemnic biznesowych firmy i jej klientów oraz dostawców ze strony wszystkich osób posiadających taką wiedzę.
VIII. Firma Mikro jednocześnie ma świadomość, że pozyskanie wiarygodnej wiedzy o nieetycznych praktykach zainteresowanych stron może być bardzo utrudnione, niemniej jednak dokłada starań aby wypełnić wymogi przyjętego Kodeksu. Firma oczekuje jednocześnie i analizuje w sposób rzetelny wszelkie zgłoszenia dotyczące naruszenia wymagań Kodeksu.
IX. Niniejszy kodeks podawany jest do publicznej wiadomości wszystkim zainteresowanym stronom Mikro: pracownikom, dostawcom, klientom i usługodawcom.
Częstochowa, 14.08.24 września 2024 r. Właściciel firmy: Danuta Basińska